livetsomknarkare.blogg.se

Här kommer jag skriva ut min livshistoria. Jag har vart med om mycket under få korta år. Tung att skriva så snälla inga korkade kommentarer.

13år

Kategori: Allmänt

Allt börja när jag var 13 år, bråkade med mamma varje dag. Vi skrek åt varandra att vi hata varandra.  Vi funka ihop högst 1 timme. Sen utbrast bråken. Jag drog mig undan och ville inte vara hemma. Åkte fram och tillbaka stockholm-Västerås och Västerås-Stockholm varje dag. Jag behovs ju ändå till skolan.  Jag behövde även pengar för att slippa komma hem. Då börja det riktiga helvetet, jag började sälja mig själv...   Från 13 år och oskuld till 13 år till salu. Jag visste inget om det hela i huvudtaget, jag bara ställde upp. Nu hade jag alltid pengar, jag började köpa nya kläder , för då slapp jag möta henne.. Hon som hatar mig. Jag fick mer och mer vänner i Västerås. började lära känna bra personer, världens gulligaste kille, Jag vart kär. vad skulle jag ta mig till... kär i min bästa kompis och får pengar för att sälja mig.  Jag berätta för honom vad jag hade för känslor , men han kände inte likadant som mig. jag trodde ju han gillade mig då han ville ha mig dagen innan. Sen kom jag på att han bara var full. Jag drog då till centrum och träffa på lite nytt folk, dom kändes som "coola" folk. Han sträckte sedan fram handen , han frågade mig "vill du ha lite?" Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville ha något att göra tills mitt tåg kom. Jag svarade bara "ja" . Första gången jag rökte på . Första gången jag vågade gå fram till nya folk, för att fråga om jag fick sitta vid dom. den söta killen ville ha mitt nummer, jag tänkte varför inte. jag gav han mitt nummer samtidigt dom jag skulle gå till tåget.
Kommentera inlägget här: